Pomoć pri kupovini

Odabir proizvoda

Odaberite proizvod i njegovu boju te ga spremite u košaricu klikom na Dodaj u košaricu. Želite li kupiti više pomagala u istoj boji, prije klika Dodaj u košaricu promijenite količinu koja je zapisana pri željenoj boji.

Na vrhu stranice se otvara sadržaj košarice gdje su vidljivi svi dodani proizvodi. Želite li nastaviti sa kupovinom, sadržaj košarice jednostavno zatvorite klikom na ikonu košarice, koja se nalazi gore desno.

Košarica

  • Popravi količinu – količinu proizvoda u košarici možete izmijeniti u prozoru u redu količina, a nova količina proizvoda postati će valjana klikom na Osvježi.
  • Nastavite s kupnjom – klikom na gumb Nastavak na blagajnu nastavljate sa procesom kupnje.
  • Proizvod iz košarice odstranite klikom na iks u crnom kvadratu na kraju reda u tablici košarice.
  • Cjelokupan sadržaj košarice brišete klikom na Isprazni košaricu.

Način slanja [korak 1/4]

Način slanja je prvi među četiri koraka do zaključka kupnje. Vidljiv je sadržaj košarice, količina pojedinog proizvoda i iznos za plaćanje.

Ukoliko ste primili promotivni kod za popust, unesite ga klikom na Unesite kod za popust.

Dostava je moguća isključivo GLS paketnom dostavom. Poštarina, koju plaćate prilikom kupnje, iznosi 30 kn. Ukoliko je poštarina besplatna, u zagradi piše Besplatna dostava.

Nastavite klikom na crvenu ikonu Nastavak.

Adresa za dostavu [korak 2/4]

  • postojeći korisnici: ukoliko ste u Statusovoj internet trgovini već kupovali, upišite vaš e-mail i lozinku te kliknite na crveni gumb Prijava. Kako bi u budućnosti pojednostavili kupnju, označite opciju Zapamti me.
  • novi korisnici: ukoliko u Statusovoj trgovini još niste kupovali, kliknite na Kupnja bez registracije.

Upišite kontaktne informacije i adresu za izdavanje računa. Polja označena zvjezdicom su obavezna.

  • Ukoliko trebate račun za poduzeće, na vrhu strane označite Korisnički račun poduzeća.
  • Ukoliko je adresa za dostavu različita od adrese za izdavanje računa označite opciju na dnu strane.

Dostava je moguća samo na teritoriju Republike Hrvatske. Kupnja je moguća samo na hrvatskom jeziku.

Kada su svi podaci pravilno ispunjeni, nastavite klikom na crvenu ikonu Nastavak.

Odaberite način plaćanja [korak 3/4]

Na raspolaganju je plaćanje pouzećem putem GLS paketne dostave. Troškove dostave zaračunava GLS dostavna služba prema svom cjeniku. Ukoliko je iznos kupnje nad 500 kn, poštarinu plaća Status.

Proviziju platnog naloga plaća kupac prema cjeniku GLS paketne dostave.

Imate li kakvu posebnu napomenu ili želju, molimo da je upišete u prozorčić Komentar.

Po odabiru željenog načina plaćanja, kliknite na crvenu tipku Nastavak.

Zaključak narudžbe [korak 4/4]

U zadnjem koraku kupnje možete još jedanput provjeriti izbor proizvoda, količinu i  adresu dostave.

Kako bi uspješno zaključili kupnju, narudžbu potvrdite klikom na crveni gumb Potvrdi narudžbu. 

Kupnja zaključena

Narudžba je bila uspješna. Na upisanu e-mail adresu ste dobili kopiju narudžbe.

  • Želite li pri sljedećoj kupovini uštedjeti vrijeme, možete kreirati korisnički račun. Potrebno je samo upisati lozinku i klikom na Kreiraj račun ćete prilikom sljedeće kupnje uštedjeti vrijeme.

Potvrda (ugovor) o kupnji će biti pohranjena i u poduzeću. Na pisani zahtjev je moguć naknadni pristup potvrdi.

Ukoliko ste tokom kupnje naletjeli na nejasnoće, nazovite nas na  047 421 246 ili nam pišite na info@status-trgovina.hr. Pomoći ćemo vam sa zadovoljstvom.

Pravne informacije o Statusovoj e-trgovini

U cijenu proizvoda je uračunat 25% DDV. Objavljene cijene vrijede do opoziva osim ako je izričito navedeno drugačije. Cijena proizvoda, vrijednost DDV-a i trošak poštarine su razvidni iz košarice i prije nego je narudžba zaključena.

Proizvode dostavljamo u osam dana. Ukoliko je vrijednost kupnje iznad 500 kn, troškove pokriva poduzeće Status.

Plaćanje izvršite pouzećem.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu (Internet trgovina, kupovina putem telefona) može raskinuti ugovor ne navodeći razlog za to (Članak 72. ZZP), u roku četrnaest (14) dana od primitka robe, uz pretpostavku da je prije toga dobio potvrdu prethodne obavijesti. Ukoliko kupac s ugovorom na daljinu nije dobio potvrdu prethodne obavijesti o mogućnosti jednostranog raskida ugovora, pravo kupca na jednostrani raskid ugovora je 12 mjeseci. U slučaju da kupac koristi svoje pravo, on snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već će se izvršiti procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.