O Statusu

Status je obiteljsko poduzeće koje već dobrih 25 godina stvara inovativna pomagala za dom. U poduzeću planiramo i realiziramo cjelokupni životni ciklus proizvoda – od ideje, planiranja, izrade oruđa do tržnog komuniciranja, prodaje i po-prodajne potpore.

Ponosni smo na svoju distribucijsku mrežu, koja se je raširila po cijelom svijetu, i na dugoročna poslovna partnerstva u čak 40 zemalja svijeta – od ZDA preko Europe pa sve do Australije i Novog Zelanda.

Povijest Statusa

Statusov dinamični poslovni put traje od 1995. U početku smo proizvode razvijali i proizvodili, a ubrzo smo ih počeli i samostalno tržiti i prodirati na domaća i strana tržišta.

U prosjeku godišnje razvijemo jedan novi proizvod i napravimo do tri poboljšanja ili nadogradnje postojećih – neke više ne proizvodimo, drugi su rasprodani, a treći su još uvijek Statusovi prepoznatljivi artikli i prodajni hitovi.

Veće prekretnice, koje su obilježile naš razvoj:
2018
  • Nova serija proizvoda: gastro vakuumske posude i gastro električna pumpa.
  • Novi proizvodi: električna vakuumska pumpica BVP100 i vakuumski čepovi za boce.
  • Razvoj novih proizvoda za svjetski poznate brendove s područja vakuuma.
  • Ulazak na američko tržište s gastro linijom pod drugim brendom.
2017
  • Novi proizvodi s patentiranim rješenjima: profesionalni vakuumski aparat Provac 360 i obostrano ljepljiva traka Status Stiki.
  • Novi proizvod: XL vakuumske vrećice i folija u roli.
  • Novi proizvod: Sous Vide i Vakuumski aparat Minivac.
  • Ulazak na novo tržište – Saudijska Arabija.
  • Provođenje 3-godišnje garancije na sve Statusove neelektrične proizvode.
2016
  • Novi proizvodi: staklene vakuumske posude, vakuumske posude za dječju hranu.
  • Početek razvoja proizvoda za profesionalnu upotrebu – gastro linija.
2015
  • Status slavi 20 godina.
  • Novi vakuumski aparat SV2000 s duplom pumpom.
  • Ulazak na nova tržišta: Rusija i Kina te Litva, Latvija i Estonija.
  • Novi vakuumski aparat za drugi brend.
  • Prelazak na novi materijal bez BPA – tritan. Dobavljač Eastman SAD.
2014
  • Novi proizvod: Rezač šnitar V oblika (za šnite i trakice), 4-dijelni set.
  • Ulazak na nova tržišta: Izrael i Australija.
2013
  • Redizajn korporativnoga identiteta i logotipa.
  • Daljnji razvoj mreže kupaca po svijetu.
  • Status se po prvi put predstavi na sajmu CERSAIE u Bologni sa sustavom za postavljanje pločica Easytiler.
  • Novi proizvod: aktivna podloga za miša Give hand a chance.
2012
  • Razvoj vakuumskog aparata Status SV1000, koji predstavnik nove generacije vakuumskih aparata.
  • Novi sklop proizvoda: Easytiler – sustav za ravno postavljanje keramičkih pločica, mramora i kamena.
  • Novi proizvodi: posude za pohranjivanje.
2011
  • Status se po prvi put predstavi međunarodno: sudjelovanje na sajmovima Ambiente u Frankurtu, veljača 2011, i IFA Berlin, rujan 2011.
  • Razvoj i jačanje odnosa s poslovnim partnerima na stranim tržištima. 
  • Novi proizvod: Sušilica voća, povrća i začina + rezač šnitar. 
  • Novi proizvodi: Ribež za fino i grubo ribanje Genius s posudicom za pohranjivanje ribanih namirnica i držačem za manje namirnice (u sudjelovanju s poduzećem Genius GmbH).
2010
  • Samostalni ulazak na međunarodna tržišta s brendom Status – izvorna kućna pomagala / Status – kitchen innovations. 
  • Početak sudjelovanja s poslovnim partnerima u Francuskoj, Češkoj … 
  • Status slavi 15 godina, Statusovci uživamo u indijanskom pikniku.
  • Novi proizvod: Stiskalica plastičnih boca i limenki – apsolutni prodajni hit u Sloveniji.
2009
  • Statusovi proizvodi su prisutni u većini najvećih prodajnih mreža u Sloveniji.
  • Snimanje 15 promotivnih filmova za Statusove proizvode.
  • Novi proizvod i nova robna marka: Mammas Cookie Cutters, 30-dijelni set za pečenje kolača (u sudjelovanju s poslovnim partnerom Studio Moderna d. o. o.).
  • Novi proizvod i nova robna marka: Magus – pulsirajuća terapija (u sudjelovanju s poslovnim partnerom Magus terapija d. o. o.).
  • Novi proizvod: Power Seal & Bag – sustav za nepropusno pohranjivanje namirnica u vrećicama.
2008
  • Novi proizvodi: Rezač šnitar i rezač šnitar mini.
  • Novi proizvod: Omekšivač mesa.
  • Nova inačica proizvoda: Rezač luka i drugog povrća mini.
  • Novi model aparata za vakuumiranje: EasyVac – vakuumski aparat za svako kućanstvo.
2007
  • Novi proizvodi: Set rezača pod radnim nazivom Snap’n Slice za prodaju na američkom tržištu.
  • Nova inačica proizvoda: novi oblik rezača češnjaka – tip G5.
  • Nova inačica proizvoda: Poklopac protiv kipljenja.
2006
  • Razvoj distribucijske mreže u Sloveniji – početki sudjelovanja s nekim od glavnih trgovaca u državi, rast se u narednim godinama još okrijepi.
  • Novi model aparata za vakuumiranje: FamilyVac – jednostavan za upotrebu, aparat za vakuumiranje i varenje.
  • Novi proizvod: Električni vakuumski spremnik namirnica.
  • Novi proizvod: Električna vakuumska pumpica.
  • Novi proizvod: Pomagalo za guljenje voća i povrća.
2005
  • Osnivanje sestrinskog poduzeća u Hrvatskog; Status – izvorna kućna pomagala d. o. o. Karlovac.
  • Širenje na nova tržišta zajedno s partnerskim poduzećem iz Njemačke.
  • Novi model aparata za vakuumiranje: HomeVac – manji aparat za vakuumiranje i varenje.
  • Usavršavanje SmartVac-a: Statusovog najjačeg aparata za vakuumiranje i varenje.
  • Usavršavanje rezača luka – gornji nastavak za rezanje većih komada namirnica.
2004
  • Ulazak na slovenski trg i registracija robne marke Status – izvirni hišni pripomočki. Vodeća misao prodajne strategije: Najbolja moguća kvalitetna potpora kvalitetnim proizvodima. Svi kupci neka postanu korisnici Statusovih proizvoda.
  • Selidba poduzeća i trgovine u zajedničke prostore na adresu Ulica Belokranjskega odreda 19 u Metlici.
  • Početak sudjelovanja s poslovnim partnerom iz Italije (OEM proizvodi iz kategorije vakuumskog pohranjivanja).
  • Novi proizvod: Rezač luka, drugi model.
  • Novi proizvod: Vakuumski zatvarač staklenki.
2003
  • Početki razvoja strategije za prodaju na slovenskom tržištu.
  • Novi proizvod: Razvoj aparata za vakuumiranje i varenje SmartVac, prve “vakumirke” izrađene u Sloveniji. Prvi kupci su manji mesari i proizvođači suhomesnatih proizvoda.
  • Dopuna vakuumskog programa s novim posudama i razvoj univerzalnih vakuumskih poklopaca.
  • Nova inačica proizvoda: novi dizajn rezača češnjaka – tip G4.
  • Nova inačica proizvoda: poboljšan dizajn rezača gljiva i ostalog povrća.
2002
  • Novi proizvod: Razvoj keramičkog mlinca začina.
  • Nova inačica proizvoda: Razvoj rezača češnjaka – tip G3.
  • Novi proizvod: Razvoj police Tablo 1.
2001
  • Širenje programa: Dopuna vakuumskog programa.
  • Novi proizvod: Razvoj rezača češnjaka – tip G2. Apsolutni prodajni hit!
  • Novi proizvod: Razvoj prvog rezača gljiva pod radnim nazivom C1.
2000
  • Novi proizvod: Razvoj sportskog programa – romobil s 3 kotača.
  • Novi proizvod: Razvoj dekorativnog programa – Magma svetiljka.
  • Nastavak razvoja vakuumskog programa.
1999
  • Novi proizvod: Rezač češnjaka – model G1.
  • Novi proizvod: Razvoj rezača luka.
  • Novi proizvod: Razvoj tzv. vodene svetiljke.
  • Nova grupa proizvoda, koja je kasnije ključna za razvoj i opstanak poduzeća: Početak razvoja vakuumskog programa – skupine proizvoda za očuvanje svježine hrane.
  • Dopuna skupine proizvoda: Razvoj vakuumskih kukica.
1998
  • Novi proizvod: Razvoj programa vješalica za vrata Exklusiv.
  • Novi proizvod: Razvoj programa vješalica Vario.
1997
  • Novi proizvod: Razvoj poklopca za pomoć pri kuhanju – Sigunell.
  • Novi proizvod: Razvoj programa vješalica i polica Tablo.
1996

Nova inačica proizvoda: Razvoj poklopca za pečenje Vulkano.

1995
  • Osnivanje poduzeća s ciljem proizvoditi kvalitetna pomagala za kućanstvo, koji olakšaju pripremu jela.
  • Prvi prodajni uspjeh poduzeća: Razvoj poklopca za pečenje.